Ogłoszenie

Otworzyłeś forum sojuszu Sława i Chwała 2, na którym znajdują się najistotniejsze sprawy związane z życiem sojuszu. Korzystać z niego mogą jedynie członkowie sojuszu. Jeśli jesteś członkiem sojuszu, a chcesz czytać i pisać na forum musisz się zarejestrować. Twój nick musi być zgodny z nickiem w grze - w innym przypadku konto zostanie usunięte.

#1 2013-07-13 17:09:24

 dyzek01

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-14
Posty: 249
Punktów :   

Nomad 80 LVL

UWAGA USTAWIENIA TE NIE ODNOSZĄ SIĘ DO DRUGIEJ EDYCJI EVENTU

Wątek można potraktować jako archiwalny - w skrócie nie działa kamikadze na każdej fali jest ta sama ilość maszyn obronnych które widnieją w raporcie. proszę sumować oprócz bonusów murów dodajemy bonusy obrońców które dają im maszyny. Straty niestety są większe niż były.
powodzenia.


Krótki poradnik jak ubić złego Nomada na 80 LVL by Dyzek©
Zasada pierwsza zawsze rób skan  taktykę obieramy od tego co stoi w warowni

Skany
http://scr.hu/0h4f/10zuv
http://scr.hu/0h4f/4ccxn
http://images45.fotosik.pl/1876/ef6c10406eb09c5amed.jpg
http://images45.fotosik.pl/1876/9879563271c1d00cmed.jpg

Jednostki Nomadów
http://scr.hu/0h4f/2notk
http://images45.fotosik.pl/1876/df7a1fd0f7950e22med.jpg


Najlepiej chodzić na 80-tki które w warowni mają Lansjerów (słaby def dystans)
na tym przykładzie mamy 531 lansjerów który bronią się
obrona przeciwko wręcz     150 x 531 lansjerów = 79650 wartość obr.
obrona przeciwko dystans    19 x 531 lansjerów =  10089 wartość obr.
zatem będziemy atakować ich kusznikami, już wiecie chyba dlaczego ?

Dowódca na wersję z lansjerami
90 % na dystans – konieczność jeśli słabsi to padnie więcej
Bonus do murów - większy bonus to mniej musisz dać drabin aby zbić bonus muru do zera.
Bonus do bramy -  większy bonus to mniej taranów aby zbić bonus bramy do zera.
Bonus do wręcz jeśli w warowni stoją włócznicy ( jeśli sami lansjerzy ten parametr nie jest istotny)

Ustawienie ataku
1 fala kamikadze jeśli w slotach są po 3 maszyny więc jeśli dasz w drugiej fali to niepotrzebnie tracisz 3 wojaków.) uwaga czasami śą zabawki na dwie fale, zatem sprawdźcie i policzcie.
2 fala kusze + maszyny
3 fala kusze + maszyny (jako backup jakby gdzieś nie przeszli )
4 fala kusze bez maszyn ( bo będą długo wracać )

4 jeśli w warowni są Włócznicy dajemy wręcz już bez maszyn
http://scr.hu/0h4f/u6w51
http://images42.fotosik.pl/923/11827627524621b1med.jpg

Jak dobierać ilość maszyn oblężniczych ?
To zależy od bonusu na mury i bramę
Kasztelan nomada ma +50 % mur i bramę
Mury nomada to  120 % po zsumowaniu tych współczynników mamy 170 %

Atak na moim przykładzie
Flanki lewa i prawa
170% mur (bez bonusu musiałbym dać 17 drabin,  aby zbić do zera.
Mój Gienek ma 120% , dodaję zatem 5 drabin  (50 % ) i mam zero  i dopełniam osłonami
http://scr.hu/0h4f/ti4an
http://images47.fotosik.pl/1876/4ffa6b25ad1d62a1med.jpg

Front
170 % brama, 170 mury ( bez bonusu 17 drabin i taranów )
Mój Gienek ma 120% , dodaję zatem 5 drabin  (50 % ) i mam zero
Mój Gienek ma 26,4  zatem daję 15 taranów
http://scr.hu/0h4f/we3r8
http://images41.fotosik.pl/2097/774d5de92354dc6dmed.jpg

Zostaje mi miejsce na 31 osłon co daje 150 % obniżki dla dystansu

Straty
9 kamikadze
65 kuszników
http://scr.hu/0h4f/gua0q
http://scr.hu/0h4f/pd1l2
http://images37.fotosik.pl/2118/458c909c0cc17948med.jpg
http://images43.fotosik.pl/1890/5512a57f715cabfamed.jpg

powodzenia zatem w atakach, materiał tajny tylko dla naszego sojuszu.
Wesprzyj Dyzka surką na posty na zieleni
Dyzek





Z Forum;
Za przyjemnością rosiak8.

    Więc tak, generalizując, postępujemy wg ponizszego schematu.
    Podział na liczbę strzał bodkin przypadających na dany fragment muru:
    bez strzał bodkin: 17 kutych osłon (lub równoważna liczba odpowiedników, w skrócie "*"), 8 wież oblężniczych (*), jeśli to na środku to jeszcze 8 żelaznych taranów (*), mocne kusze na full;

    z jedną strzałą bodkin: 22 kute osłony (*), 8 wież oblężniczych (*), jeśli to na środku to jeszcze 8 żelaznych taranów (*), mocne kusze na full;

    z dwiema strzałami bodkin: 27 kutych osłon (*), 8 wież oblężniczych (*), jeśli to na środku to jeszcze 8 żelaznych taranów (*), mocne kusze na full;

    z trzema strzałami bodkin: 32 kute osłony (*), 8 wież oblężniczych (*), jeśli to na środku to jeszcze 8 żelaznych taranów (*), mocne kusze na full;

    z czterema lub więcej: odpuścić sobie cały atak lub użyć najmocniejszych osłon;

    Ze dwie fale wystarczą, ale to też zależy. Za każde 15% bonusu dowódcy do muru czy bramy można zdjąć po jednej wieży czy taranie odpowiednio. I być może trzeba wzmocnić bonus ataku na mury i bramę o 20%, bo nie sprawdziłem jaki jest bonus za goły mur na 8 poziomie obozu (założyłem że 60% mur i 60% kasztelan, razem 120%). Ściągaczy JAK WIADOMO nie wysyłamy, chyba że mamy wolne fale, to uwentualnie mozna.

    Ważne uwagi: gdy chcemy iść na drewnie, pierwszym priorytetem jest zadbanie o odpowiednią liczbę osłon. Robimy to kosztem wież i taranów. Priorytety dowódcy to przede wszystkim bonus do walki na dystans (gdy mamy dobre maszynki), oraz bonus przeciw murom (gdy chcemy oszczędzić na maszynkach), a następnie bonus przeciw bramie (najniższy priorytet). Reszta bonusów nie odgrywa roli w tego typu walce.

    Taka tam propozycja, ale jak przyfarci z proporcjami woja na murze, to można inaczej. Jak nie przyfarci, to też zresztą można :-)

http://pl.board.goodgamestudios.com/emp … B3w!/page7

Ostatnio edytowany przez dyzek01 (2013-09-03 15:56:49)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klub-pingwina.pun.pl www.stosunki.pun.pl www.led.pun.pl www.mounds.pun.pl www.rcteamlublin.pun.pl